وبلاگ

تولید کننده دستگاه دوخت پلاستیک + سپهر الکترونیک

تولید کننده دستگاه دوخت پلاستیک

تولبد دستگاه دوخت و پرس پلاستیک یک ابزار مناسب برای بسته‌ بندی و پلمپ کردن مواد غذایی، حبوبات، خشکبار، نان، مواد دارویی و ‌… می‌باشد. این دستگاه با ایجاد حرارت و استفاده از نیروی فشار عمل دوخت را به شکل امن، محکم و تمیز انجام می‌دهد و سبب می‌شود تا محصولات شما به شیوه ایمن بسته‌ بندی شده و در فرایند انبار داری و حمل و نقل محافظت شده و آسیب نبیند. ستگاه دوخت پلاستیک در انواع مختلفی موجود می‌باشد. تولید کننده‌های بسیاری انواع مختلفی از دستگاه دوخت پلاستیک را ارائه می‌دهند. این دستگاه بسیار کاربردی است و از آن در کسب و کارهای کوچک، متوسط و صنایع بزرگ استفاده می‌شود. همچنین از این دستگاه برای کسب و کارهای خانگی نیز استفاده می‌شود. با شناخت کاربردهای این دستگاه می‌توانید به این نتیجه برسید که کدام مدل آن برای شما مناسب‌تر است. در فروشگاه سپهر الکترونیک این دستگاه شامل سه نوع تک دوخت، دو دوخت و سه دوخت می‌باشد. در ادامه در رابطه با کارایی‌های این دستگاه بیشتر صحبت خواهیم کرد تا بتوانید تصمیم درستی در خرید خود داشته باشید. پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سپهر الکترونیک حسن زاده

بررسی انواع دستگاه دوخت پلاستیک

همانطور که گفته شد فروشگاه سپهر الکترونیک سه نوع مختلف دستگاه دوخت پلاستیک را ارائه می‌دهد و این سه نوع شامل دستگاه پرس پلاستیک تک دوخت، دو دوخت و سه دوخت می‌باشد. در ادامه قصد داریم در رابطه با کارایی‌ها و ویژگی‌های هر کدام از این دستگاه‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

دستگاه دوخت پلاستیک تک دوخت

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست؛ یک خط دوخت را ارائه می‌دهد و از آن برای دوخت‌های سبک استفاده می‌شود. از این دستگاه برای دوخت پارچه، چرم و وی پک استفاده شده و برای بسته‌ بندی مواد مختلف در نایلون، نایلکس، پلاستیک‌های فریزری و معمولی مناسب می‌باشد. این دستگاه با وصل شدن به برق مستقیم به صورت یکسره آماده کار می‌شود. از این دستگاه در صنایع مختلفی مانند پوشاک، مواد غذایی، پزشکی، کشاورزی، الکترونیک، لوازم التحریر و … استفاده می‌شود.

دستگاه دوخت پلاستیک دو دوخت

این دستگاه در مقایسه با دستگاه تک دوخت، دوخت شکیل‌تری را با ایجاد دو خط دوخت ارائه می‌دهد. نحوه کار این دستگاه نیز همانند دستگاه تک دوخت است و با ایجاد حرارت دو لبه پلاستیک را به یکدیگر می‌چسباند. با توجه به آن که این دستگاه دو خط دوخت را ارائه می‌دهد، در مقایسه با دستگاه تک دوخت می‌تواند ایمن‌تر عمل کند و دوخت سنگین‌تری را ارائه دهد. ایمن بودن دوخت آن به این صورت است که اگر یکی از خط دوخت‌ها بریده شود، با وجود خط دوخت دیگر سبب می‌شود که محصولات بسته‌بندی به بیرون نریزد. از این دستگاه برای دوخت پلاستیک حباب‌ دار، پارچه و چرم استفاده می‌شود.

دستگاه دوخت پلاستیک سه دوخت

این دستگاه در مقایسه با دو دستگاه قبلی دارای عملکرد متفاوت‌تری می‌باشد. از دستگاه دوخت پلاستیک سه دوخت در کارخانه‌ها، جهت دوخت فویل آلومینیومی، پارچه و چرم استفاده می‌شود. هر کدام از دوخت‌هایی که این دستگاه ارائه می‌دهد، با یکدیگر فاصله ۲ میلی متری دارند و می‌تواند به بسته‌ بندی محصول شما یک ظاهر شکیل و زیبایی را تحویل دهد. این دستگاه به صورت دائم با وصل شدن به برق آماده به کار می‌شود. با قرار گرفتن ولوم آن روی رنگ قرمز، پس از ۱۰ دقیقه مکث برای گرم شدن کوره می‌توانید از دستگاه استفاده کنید. گفتنی است که از این دستگاه برای دوخت‌های سنگین‌تری در مقایسه با دو دستگاه قبلی استفاده می‌شود.

معرفی سپهر الکترونیک یکی از تولید کنندگان دستگاه دوخت پلاستیک

کارگاه سپهر الکترونیک در سال ۱۳۶۰ با هدف اشتغال زایی برای جوانان تاسیس شد. با پیشرفت روزافزون و افزایش فعالیت و پشت کار مهندسین این کارگاه، محصولات سپهر الکترونیک وارد یک فاز جدیدی از تولیدات خود شد و در نهایت در سال ۱۴۰۲ اولین فروشگاه این مجموعه تاسیس گردید. این فروشگاه با پشتکار، هدفمندی و دانش مهندسین خود و همچنین افزایش نیروی انسانی، توانست تجربیات خود را در بستر کسب و کارهای دیجیتال نیز وارد عمل کند. فروشگاه سپهر الکترونیک در حوزه بسته‌ بندی کار کرده و انواع دستگاه دوخت پلاستیک و پرس پلاستیک را ارائه می‌دهد. سپهر الکترونیک با برند اختصاصی خود بهترین دستگاه دوخت پلاستیک را با مشخصات فنی برجسته ارائه می‌کند. شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه سپهر الکترونیک، با توجه به نیاز خود به بخش محصولات مراجعه کرده و با دستگاه‌های ارائه شده توسط این برند بیشتر آشنا شوید.

کارگاه سپهر الکترونیک

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با تولید کننده دستگاه دوخت پلاستیک صحبت کردیم و شما را بیشتر با فروشگاه سپهر الکترونیک آشنا کردیم. همانطور که گفته شد فروشگاه سپهر الکترونیک به طور حرفه‌ای در زمینه بسته‌ بندی، ارائه و تولید دستگاه دوخت و پرس پلاستیک فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دستگاه مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

ممکن است برای بسیاری از افراد در رابطه با قیمت دستگاه‌ها سوال به وجود بیاید. در پایان در رابطه با این موضوع لازم است بگوییم قیمت دستگاه ارتباط مستقیمی با کیفیت، کارایی و کاربرد دستگاه دارد و هر دستگاه با توجه به نوع خود دارای قیمت متفاوتی است. مثلا قیمت دستگاه دوخت پلاستیک تک دوخت، با دستگاه سه دوخت با توجه به کارایی که دارد متفاوت است. بنابراین لازم است ابتدا کارایی و نیاز خود را از انتخاب دستگاه بسنجید، سپس با شناخت مشخصات و ویژگی‌های فنی دستگاه اقدام به خرید آن کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اگر سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرده یا در بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

1 دیدگاه در “تولید کننده دستگاه دوخت پلاستیک + سپهر الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *